Snuva och stress

Fräääs

Då var man tillbaka från DÖMD. Det var en jäkla kul resa men just nu känner jag inte mig tillräckligt peppad att berätta om hela grejen. Sktikul var det dock. När jag kom hem möttes jag dock direkt av en hop läxor och möten. Att såna här grejer alltid skall gå i vågor. För övrigt är min förkylning inne på 2 veckor+ snart. Tror jag fick en ny variant under DÖMD då det verkade som om en epidemi brytit ut bland oss finnar. Jag misstänker också att Alen kan ha ett finger med i spelet då den börjat blomma. Skulle inte orka med min pollenallergi just nu...

-Björn

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Tack ^^ Majja har nog blivit lite större :)

2009-04-14 @ 19:15:52
URL: http://lulibell.blogg.se/
Postat av: Anonym

dags för ett nytt inlägg? Väntar med spänning

2009-04-14 @ 22:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0