Drop-in

Upptagen. Hela veckan. Inte mycket tid att blogga. Måste sova.

Tänkte iallafall att jag skulle komma med en snabb uppdatering. Kryssningen förra veckan var faktiskt skitkul. Hela kryssningen betalad för oss 50 datorteknologer från västra finland. Seminarier och grupparbeten på dagen, bastu och öppen bar några timmar på kvällen, därefter fick vi drinkbiljetter att roa oss med för resten av kvällen. Verkligen lyckat.

Dock så tar det igen sitt pris den här månaden, för att få delta i styrelsens förmåner. I morgon möte mellan 15-16.30, därefter ett till möte med någon annan förening. Onsdag styrelseträff mellan DaTe och Akademins andra tekniska styrelser. Nästa vecka funkissitzen, framskjuten från tidigare. Fortfarande är jag matansvarig. Sedan var det nån som nämnde att jag borde hyra frack till årsfesten i slutet av februari. FRACK?! ÅRSFEST?! Jag har verkligen ingen lust för sådant fint just nu. Men jag ingår ju i styrelsen så det finns väl säkert någon slags förväntingar på att delta i sådana här evenemang. Speciellt eftersom det här är DaTe:s 10-års jubileum. Säkert en snitsig tillställning men jag är verkligen inte på humör. Jag skulle ha lust att bara gå på nån allmän temalös sitz, men det enda tillgängliga just nu är alla-hjärtans-dag sitz den 12:e, o surprise surprise, jag känner åtminstone typ häften på anmälningslistan. Meh.

Jag har funderat på att lägga upp nån liten video där jag spelar något gitarrstycke. Bara för att jag har lust. Men jag vet inte riktigt vilken låt ännu. Nåja, jag har tillräckligt annat att tänka på med en helvetiskt lång räkneövning i java samt en fysikövning med kort deadline. Shit happens i suppose...

Chill

-Björn

Kommentarer
Postat av: CJ

Då vill jag ge ett förslag: Mark Knopfler - What it is

2009-02-03 @ 13:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0